Vorden, 17 juli 2018 – De accommodatie van v.v. Vorden (kleedkamers) heeft in 2009 een flinke opknapbeurt gehad en tevens is er destijds nieuwbouw gepleegd waardoor het aantal kleedkamers op 9 is gekomen en er een nieuwe bestuurskamer werd opgeleverd. Na 9 jaar intensief gebruik waren de eerste ‘kleerscheurtjes’ zichtbaar en hebben wij daarom de klussendag in juli in het teken gezet van het opknappen en bijwerken van de kleedkamers. Afgelopen zaterdag en de zaterdag ervoor is er met een club vrijwilligers flink door gewerkt en in de beide ochtenduren mooie meters gemaakt. Nu nog de banken opnieuw in de lak en in augustus met de beide klussen/schoonmaakdagen op 18 en 25 augustus het natte gedeelte (voegen en tegels) bijwerken en het kan er allemaal weer een tijd tegenaan.

Kozijnen geschilderd, plafonds en muren schoon gemaakt en zwart witte muur bij nieuwe kleedkamer geverfd.

Op de velden is het deze dagen ook nog steeds een drukte van belang, want naast het dagelijks sproeien is er afgelopen zaterdag ook ‘gesneden’ met onze eigen tractor en slitter en is er tevens kunstmest gestrooid.