Vorden, 10 augustus 2018 – Uniformiteit en de clubkleuren in diverse geledingen terug laten komen, zijn twee beleidspunten die vermeld staan in het beleidsplan 2017-2020 ‘Op naar de 90’. Afgelopen seizoen hebben daarom alle jeugtrainers en jeugdleiders een zwart fleesejack ontvangen voorzien van vorden-logo. Voor de warmere zaterdagen waren de jeugdbegeleiders voorzien van een geel-zwarte polo, destijds ontvangen uit de opbrengst van de vorden-toto, alleen waren er hier niet meer voldoende van en waren deze ook aan vervanging toe. Vanuit de ledenvergadering werd over dit onderwerp ook gememoreerd en vandaar dat de vereniging deze zomer voor alle ongeveer 65 jeugdleiders en -trainers een nieuw geel-zwart Jako t-shirt heeft aangeschaft. Deze shirts worden de komende weken voorzien van een logo en een nummer en in de eerste twee weken van september, voordat de teamfoto van het betreffende team wordt gemaakt, in bruikleen overhandigd aan de diverse trainers en leiders.