vorden fanatics

Vorden 25 april 2015 – Morgenmiddag speelt het 1e elftal van Vorden de uitwedstrijd tegen het eveneens in het geel-zwart spelende VVO in Velp. Wanneer Vorden 1 wint dan mag het zich kampioen noemen van de 3e klasse C. Zelfs bij een gelijk spel kan de vlag wellicht in de top, want als RKZVC vanavond gelijk speelt dan is 1 puntje in Velp ook voldoende. Mocht vanavond RKZVC verliezen tegen Varsseveld dan wordt het sowieso morgen feest, want dan is zelfs verlies tegen VVO voldoende voor het kampioenschap. Al met al belooft het morgen in ieder geval een prachtige geel-zwarte dag te worden met veel vordense supporters op het prachtige sportpark ‘de Pinkenberg’.

Op dit moment gaan er al zeker 115 supporters mee naar Velp met de twee bussen die vanaf het sportpark om 12.30 uur vertrekken. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar dus mail snel naar fam.vdveen@gmail.nl om een kaartje te bestellen voor 5 euro.

De wedstrijd wordt gehouden op sportpark ‘de Pinkenberg’ waar de traditionsverein VVO ook in het fraaie geel-zwart speelt. Voorzien van een prachtige oude houten tribune zal morgenmiddag het hoofdveld dus een volledig ‘geel-zwart’ schouwspel worden en kan er op de Postbank door Vorden 1 geschiedenis geschreven worden. Wij hopen naast de supporters in de bussen natuurlijk dat er verder ook nog vele vordenaren de weg naar Velp weten te vinden, zodat wij met alle supporters het eventuele kampioenschap kunnen gaan vieren.

Als Vorden 1 morgenmiddag kampioen wordt dan zal er een instuif plaats vinden in de kantine van Vorden vanaf 16.30 uur, waar alle leden, supporters, sponsoren, ouders en vrijwilligers voor uitgenodigd worden. Om 21.00 uur is dit grote feest afgelopen en worden de spelers op de platte kar naar het dorp gebracht waar bij het 2e clublokaal van onze club, Café de Herberg, de huldiging plaats gaat vinden en het feest daarna in het dorp gewoon door gaat.

Voor alle bijzonderheden en het volledige draaiboek bij een eventueel kampioenschap klik hier voor de speciale ‘Mini Tackle’ : Minitackle  VVO

pinkenberg vvo