vorden varsseveld bus

Vorden 13 april 2015 – Aanstaande zondag 19 april kan Vorden 1 op de 23e speeldag kampioen worden in 3C. Met 9 punten voorsprong en nog 4 wedstrijden te spelen is het mogelijk dat volgende week uit tegen Varsseveld de kampioensvlag gehesen kan worden. Er zijn op dit moment twee bussen geregeld en de 1e bus is reeds volledig bezet en voor de 2e bus zijn de eerste kaarten ook reeds verkocht. Meld u nu direct aan voor een plek in de supportersbus en ondersteun het 1e elftal op weg naar het kampioenschap in 3c!

Gisterenmiddag heeft het 1e elftal de voorsprong weer verder uitgebreid. Terwijl RKZVC precies een week geleden nog in de ban was van de topper tegen Vorden en er van overtuigd was dat het verschil terug gebracht kon worden naar 2 punten en dat het daarna vol voor het kampioenschap zou gaan, is de afstand tussen nummer 1 en 2 precies 6 dagen later zelfs 9 punten geworden. Vorden 1 heeft dus de mogelijkheid om komende zondag in Varsseveld het zo gewenste en ook verdiende kampioenschap te pakken. Dit zijn de scenario’s, waarbij aangetekend dient te worden dat RKZVC uit moet spelen tegen Reünie in Borculo en dat het doelgemiddelde bij een gelijke stand NIET mee telt.

Vorden 1 wint – RKZVC 1 wint : volgende week GEEN kampioen, maar minstens een beslissingswedstrijd.

Vorden 1 wint – RKZVC 1 speelt gelijk : KAMPIOEN

Vorden 1 wint – RKZVC 1 verliest : KAMPIOEN

Vorden 1 speelt gelijk – RKZVC 1 wint : volgende week GEEN kampioen

Vorden 1 speelt gelijk – RKZVC 1 speelt gelijk : volgende week GEEN kampioen, maar wel minstens een beslissingswedstrijd.

Vorden 1 speelt gelijk – RKZVC 1 verliest : KAMPIOEN

Vorden 1 verliest – RKZVC 1 wint: volgende week GEEN kampioen

Vorden 1 verliest – RKZVC 1 speelt gelijk : volgende week GEEN kampioen

Vorden 1 verliest – RKZVC 1 verliest : volgende week GEEN kampioen, maar wel minstens een beslissingswedstrijd.

Mocht Vorden 1 één van de drie winnende scenario’s behalen, dan rijden de bussen z.s.m. terug naar Vorden waar dan vanaf 16.30 een kampioeninstuif is in de kantine op ons Sportpark ‘t Grote Veld. De eerste bus zal rond 16.15 uur vertrekken en de spelersbus rond 16.45 uur nadat de spelers er klaar voor zijn. In de kantine zullen dan de spelers ontvangen worden, waarna het feest voort duurt tot ongeveer 21.00 uur en daarna zullen de spelers naar het dorp worden gereden waarna het feest zich voortzet in clubcafé de Herberg.

Wilt u mee met de supportersbus geef u dan op via het mailadres fam.vdveen@gmail.com en reserveer een plekje. De kosten bedragen vijf euro en de supportersbus zal vanaf het sportpark rond 12.45 uur vertrekken en rond 17.00/17.15 uur terug komen op het Sportpark.

vorden supporters 1vorden supporters 2