Woensdag 12 december 2018 – Afgelopen zaterdag hebben de drie meidenteams, MO13-1, MO15-1, MO17-1 als combinatieteams tussen v.v. Vorden en Socïi, alle drie hun laatste wedstrijd gewonnen in de najaars-competitie. Zodoende hebben zij alle drie de eerste reeks van dit seizoen goed afgesloten en kunnen zij met een goed gevoel de winterstop in. Vorden MO13-1 zat in een pittige 2e klas, maar mede door twee overwinningen in de laatste twee weken hebben ze een 8e plaats bereikt met 13 punten. De MO15-1 speelde ook in de 2e klas en ook zij hebben de laatste twee wedstrijden gewonnen. De meiden van MO15-1 hebben ook 13 punten behaald en zijn geëindigd op een 5e plaats. Tenslotte won ook Socïi-Vorden MO17-1 afgelopen zaterdag en zij staan op dit moment op de 2e plaats met 21 punten uit 9 wedstrijden. Twee ploegen ‘om hen heen’ moeten echter nog één en twee wedstrijden spelen dus is de eindstand nog niet bekend. Meiden en begeleiding van MO13-1, MO15-1 en MO17-1, complimenten voor prestaties in deze najaarscompetitie en veel plezier en succes in de tweede helft van het seizoen!