2016-2017-poster-mc-o15-en-o14-bwo-oost_000001

Vorden 23 oktober 2016 – Ter promotie van het meidenvoetbal wordt er dit seizoen tijdens het zogenaamde  ‘Voetbal Talenten Toernooi’ ook een speciale meidenpoule georganiseerd.  Gisteren waren op diverse plaatsen in het land de voorrondes en voor de regio Oost werden deze afgewerkt op het sportpark van BWO in Hengelo (ov). De meidenteams van Vorden/Sociï, de MO15-1 en MO17-1, deden beide mee aan dit toernooi en presteerden uitstekend.

De meiden van MO15-1, die in de competitie ook al uitstekend presteren en al vele overwinningen achter hun naam hebben staan, werden gisteren keurig 4e in hun poule en kunnen tevreden terug kijken op dit toernooi.

Vorden MO17-1 deden het net als MO15-1 ook uitstekend en behaalden zelfs een ticket voor de finalewedstrijden van het NK Voetbal Talenten Tournooi dat aan het einde van het seizoen wordt gehouden op 10 juni in Steenwijk bij voetbalclub d’Olde Veste. De meiden van ‘Onder 17’ speelden gelijk tegen DTS uit Ede, wonnen van BWO en Kon. UD en verloren alleen van hoofdklasser AVW. Zodoende werd de 2e plaats behaald en het felbegeerde toegangsbewijs om mee te doen aan de finale!

mo17

meiden-15-1