Donderdag 18 april – Ook dit jaar zullen wij van het Jeugd Activiteiten Commissie van voetbalvereniging VV Vorden het jeugdkamp organiseren. Dit jaar wordt het jeugdkamp gehouden :voor de D-jeugd op vrijdagavond 19 mei (vanaf 18.30u) tot en met zaterdagmiddag 20 mei (afsluiting 12.30u) voor E-, F- en mini F-jeugd op zaterdagmiddag 20 mei (vanaf 13.30u) tot en met zondag 21 mei (afsluiting 13.00u). Het kamp wordt evenals voorgaande jaren gehouden op ons eigen sportcomplex aan de Oude Zutphenseweg. De globale weergave van het programma voor deze dagen en de meeneemlijst volgt enkele weken voorafgaand aan het jeugdkamp.

Het voetbalkamp wordt georganiseerd voor de D, E- en (mini) F-pupillen van het huidige seizoen 2016/2017.

De jongens en meisjes overnachten in de grote Wikeetent. Kinderen die nog niet willen of kunnen blijven slapen kunnen uiteraard ’s avonds opgehaald worden en de volgende ochtend weer aansluiten, dit wel graag even vermelden bij opgave.

Tijdens het afgelopen seizoen hebben onze jeugdspelers zich al op verschillende manieren ingezet om een stukje tegemoet te komen in de kosten van het jeugdkamp. Denk hierbij o.a. aan de jaarlijkse flessenactie en de lotenverkoop. Hierdoor kan de eigen bijdrage per pupil beperkt blijven.

De eigen bijdrage bedraagt per pupil € 12,50.

Ouders en vrijwilligers die mee willen helpen bij de organisatie of activiteiten tijdens het weekend, kunnen zich opgeven via jacvvvorden@gmail.com. We kunnen wel wat hulp gebruiken!

Hoe kun je je opgeven voor het voetbalkamp?

Opgeven voor het voetbalkamp doe je door € 12,50 per pupil over te maken op rekeningnummer NL15 RABO 0159375150 t.n.v. VV Vorden Clubjeugd, onder vermelding van naam pupil, elftal (seizoen 2016-2017) en telefoonnummer ouders (waar je tijdens het weekend op bereikbaar bent).

Geef je zo snel mogelijk op!

Met vriendelijke groet,

Jeugd Activiteiten Commissie