Vorden, 14 augustus 2018 – Vanaf het seizoen 2013-2014 heeft v.v. Vorden een presentatiegids uitgebracht (zie club/presentatiegids) met daarin reportages van diverse geledingen van de club en foto’s van alle teams en elftallen. Dit seizoen heeft het bestuur van v.v. Vorden besloten om in plaats van een presentatiegids een speciaal ‘voetbalplaatjesboek’ uit te brengen als fraaie start van het jubileumjaar 2019.  In samenwerking met onze sponsor ‘Albert Heijn Grotenhuys Vorden’ zal er in de winterperiode van dit seizoen van alle spelende leden een foto gemaakt worden die dan bij de AH gespaard kunnen worden. Het ‘voetbalplaatjesboek’ zal uitgebreid worden met extra tekstpagina’s waarin de club gepresenteerd wordt en er extra aandacht besteed wordt aan het 90 jarig jubileum in augustus 2019.

Van alle 29 teams en 435 spelende leden zal een foto gemaakt worden en deze zullen als spaaractie in een bepaalde periode van het komende jaar te verkrijgen zijn in de Albert Heijn aan de Dorpsstraat in Vorden. Voor v.v. Vorden zal het de tweede keer zijn dat een dergelijke ‘spaaractie’ gehouden wordt, want destijds in 2010-2011 hebben wij in samenwerking met Wilbert en Yvonne Grotenhuys ook een dergelijke actie georganiseerd. Het volledige plaatjesalbum van dat seizoen is nog te bewonderen in ‘de glazen wand’ in de oude bestuurskamer (Spreekkamer ‘de Tackle’).

Dit keer zal het ‘voetbalplaatjesboek’ dus nog dikker zijn en naast de ongeveer 435 foto’s ook nog voorzien zijn van vele tekstpagina’s, waarmee het dus eveneens dienst doet als presentatiegids 2018-2019. Wij zullen u zo tijdig mogelijk verder op de hoogte houden van de ontwikkelingen van dit project.

Hieronder op de foto zijn Wilbert & Yvonne Grotenhuys te zien samen met hun dochter Daphne, toen zij als sponsor van onze club in het zonnetje werden gezet met het onthullen van de nieuwe reclameborden van AH Grotenhuys Vorden.