Vrijdag 18 januari 2019. Aanstaande zondag 20 januari speelt Vorden 1 haar eerste thuis wedstrijd na de winterstop. De JO11-4 is deze zondag team van de week.

“Voetbal is een feestje”
Team JO11-4 is team van de week.
Ons team bestaat uit een zeer gemengd gezelschap in alle opzichten. In het team voetballen acht jongens en drie meiden. Een aantal van de spelers voetbalt al langer, maar er zijn ook een aantal spelers die dit seizoen voor het eerst de voetbalschoenen hebben aangetrokken. De gevarieerdheid van het team heeft er voor gezorgd dat ze de eerste seizoenshelft echt enorm zijn gegroeid. Tijdens de eerste weken en de eerste wedstrijden vroegen waarschijnlijk meerdere ouders en zeker ook de trainers zich af of we ooit een wedstrijd gingen winnen, of dat we überhaupt een keer een wedstrijd konden spelen met minder dan 10 doelpunten tegen.
Het is gelukt. De wedstrijd uit tegen Keijenborg werd gewonnen met 2-4. Door de spelers en meegereisde supporters werd deze overwinning dan ook gevierd alsof we de Champions Leauge hadden gewonnen. De (kinder)champagne vloeide rijkelijk. Wat een feest!!!!!!!
Hieruit blijkt dan maar weer, het gaat er niet om dat je altijd wint. Het gaat om het plezier dat je beleeft, aan het spel, aan je sport en aan je team. We kijken uit naar een mooi en doelpuntrijke tweede seizoenshelft!!!
JO11-4 hou dit vast want: “Voetbal is een feestje.”