bart-jansen-scheidsrechter

Vorden 10 januari 2016 – De jeugdcommissie heeft in de persoon van Gerrit Bijenhof, scheidsrechtercoördinator, besloten om als blijk van waardering alle (jeugd)scheidsrechters uit te nodigen om mee te gaan naar de bekerwedstrijd Vitesse-Feyenoord op donderdag 26 januari as. Alle (jeugd)scheidsrechters hebben een mail ontvangen om zich op te geven. Mocht je per abuis geen mail hebben ontvangen of heb je nog niet gereageerd, dan kun je ook via deze site je opgeven. Klik op lees meer.

I.v.m. reservering van de toegangskaarten is het van belang om op korte termijn te inventariseren met hoeveel personen wij naar de bekerwedstrijd Vitesse – Feyenoord gaan. Graag vandaag nog een mail (dinsdag 10 januari) naar info@bijenhof.nl om aan te geven of je wel of niet mee gaat.

week van de scheidsrechter