Vorden, 22 juni 2018 – De kledingcommissie, bestaande uit Agnes en Jeroen Oonk, Johan Verstege en Hans Boers, heeft de jaarlijkse inleverdag gepland op zaterdag 23 juni 2018. Aan het einde van het seizoen dienen namelijk alle tenues, coachjassen, trainingspakken, tassen enz.enz. ingeleverd te worden, zodat de commissie in de zomermaanden alles weer in orde kan maken voor het nieuwe seizoen. Hieronder kunt u lezen hoe Agnes graag wil hoe de spullen ingeleverd dienen te worden, of je gebruik dient te maken van de lockers, waar allemaal rekening mee gehouden dient te worden en hoe laat je eventueel in de kantine verwacht wordt per team. Ben je volgend seizoen geen leider of trainer meer, dan ook de spullen waaronder de sleutels inleveren. Graag even doorlezen aub,

Op zaterdagmorgen 23 juni tussen 09.00 en 11.00 uur kunnen van alle mini F, JO8, JO9 en JO11 teams de kleding & materialen ingeleverd worden bij de kledingcommissie onder leiding van Agnes Oonk.

De overige teams (JO13 t/m seniorenteams) zullen de kleding en materialen voor 23 juni in de betreffende lockers moeten zetten.

Per team dien je een lijst toe te voegen welke kledingstukken vervangen dienen te worden of vermist zijn. Sokken goed controleren en de kapotte sokken apart inleveren.

Zijn er trainers/leiders zijn die volgend seizoen geen trainer of leider meer zijn, dan graag ook op 23 juni de sleutel(s) inleveren bij Agnes.  Tevens dien je dan de nieuwe zwarte coachjas in te leveren.

Wat in te leveren:

  • Wedstrijd kleding (broeken, shirts en sokken)
  • Trainingshesjes (GEWASSEN!)
  • Waterzak + spons
  • Bidons + kratje
  • Coachjassen
  • Eventuele gesponsorde Trainingspakken (trainingspakken die spelers zelf hebben aangeschaft hoeven niet)
  • Tassen
  • Inloop tenue’s
  • Aanvoerdersband
  • Keepershandschoenen (alleen indien er geen vaste keeper is)
  • Hoe in te leveren:
  • compleet zoals is uitgegeven
  • schoon
  • lijstje met vermissingen/kapotAgnes Oonk (06-30826424 of agnesoonk@gmail.com)
  • Wanneer je niet alles hebt ingeleverd, zullen we je toch verzoeken om er voor te zorgen dat alles wel ingeleverd wordt, zodat volgend seizoen de teams hun materialen ook weer in orde hebben. Als er vragen zijn kun je contact opnemen met:

Agnes Oonk (06-30826424 of agnesoonk@gmail.com)