logo vorden appVorden 15 juli 2016 – De KNVB heeft vandaag de competitie-indelingen van zowel de A- als de B-categorie bekend gemaakt. Bij de B-categorie is het nog mogelijk om als vereniging eventueel aanpassingen en wensen in te brengen alvorens op 9 augustus de KNVB de indeling definitief maakt. Bij de D1 heeft de KNVB besloten om het team alsnog in te delen richting Twente en moet het o.a. naar Enschede, Hardenberg, Hengelo en Losser. Het wedstrijdprogramma van Vorden 1 is eveneens bekend gemaakt en het team van trainer Michel Feukkink begint op 4 september thuis tegen SDOUC. Bekijk hieronder in het excelschema de gehele indeling (per werkblad) en het wedstrijdprogramma van Vorden 1 tot aan de winterstop.

indeling senioren en jeugd 2016-2017 (vorden 6 za moet nog bekend gemaakt worden)