Man of The Match Vorden 1

Vorden 5 oktober 2015 – Vanaf dit seizoen zal er iedere thuiswedstrijd van Vorden 1 de verkiezing worden gehouden van ‘Man of the Match’. De jury die iedere zondagmiddag als het 1e thuis speelt zal beoordelen welke speler hiervoor in aanmerking komt, zal bestaan uit oud 1e elftalspelers uit de jaren ’50, ’60 en ’70 zoals Jan Lindenschot, Ab Nijenhuis, Joop Westerveld, Henk Hengeveld en Driekus Groot Jebbink. Gisterenmiddag was het de eerste maal dat deze verkiezing werd gehouden en Roy Böhmer had de eer om de eerste prijs in ontvangst te nemen.

Hieronder ziet u Ab Nijenhuis die namens de jury de prijs (een waardebon van 25 euro te besteden bij onze kledingpartner) overhandigd aan middenvelder Roy Böhmer als ‘Man of the Match’ tijdens Vorden – Rheden.

man of the match