Maandag 20 augustus – Ook dit jaar zullen wij van het Jeugd Activiteiten Commissie van de voetbalvereniging Vorden het jeugdkamp organiseren. Dit jaar wordt het ‘Gerrit Bruggink’ Jeugdkamp gehouden voor de C & D-jeugd op vrijdag 31 augustus (vanaf 18.30u) t/m zaterdag 1 september (afsluiting 12.30u) en voor de E-, F- en mini F-jeugd op zaterdag 1 september (vanaf 13.30u) t/m zondag 2 september (afsluiting 12.00u).

Het kamp wordt dit jaar voor het eerst op een andere locatie georganiseerd, zoals gecommuniceerd op de site van VV Vorden. De locatie zal dit jaar zijn: Camping De Heksenlaak te Barchem. De links voor de globale weergave van het programma voor deze dagen en de meeneemlijst staan hieronder. Brengen en halen op eigen gelegenheid.

Het voetbalkamp wordt georganiseerd voor de C, D, E- en (mini) F-pupillen van het seizoen 2018/2019, volgens de teamindelingen zoals die bekend zijn gemaakt op dinsdag 29 mei en op de site van v.v. Vorden terug te vinden is.

Kinderen kunnen blijven slapen, maar kunnen uiteraard ’s avonds ook opgehaald worden en de volgende ochtend weer aansluiten. I.v.m. beperkt aantal slaapplaatsen graag bij opgave opgeven of je blijft slapen. VOL = VOL!!!

Tijdens het afgelopen seizoen hebben onze jeugdspelers zich al op verschillende manieren ingezet om een stukje tegemoet te komen in de kosten van het jeugdkamp. Denk hierbij o.a. aan de jaarlijkse flessenactie en de lotenverkoop. Hierdoor kan de eigen bijdrage per pupil beperkt blijven.
De eigen bijdrage bedraagt per pupil € 12,50.

Ouders en vrijwilligers die mee willen helpen bij de organisatie of activiteiten tijdens het weekend, kunnen zich opgeven via jacvvvorden@gmail.com. We kunnen wel wat hulp gebruiken!

Hoe kun je je opgeven voor het voetbalkamp?
Opgeven voor het voetbalkamp doe je door €12,50 per pupil over te maken op rekeningnummer NL15 RABO 0159375150 t.n.v. VV Vorden Clubjeugd, onder vermelding van naam pupil, elftal (seizoen 2018-2019) en telefoonnummer ouders (waar je tijdens het weekend op bereikbaar bent) en of je blijft slapen. Geef je zo snel mogelijk op, VOL = VOL in ieder geval vóór 30 juli 2018.

Klik hier voor de uitnodiging en klik hier voor de meeneemlijst en het programma

Met vriendelijke groet,

Jeugd Activiteiten Commissie