pluDonderdag 22 januari – Het is een tijdje geleden, maar ze zijn er weer! Naast de, inmiddels welbekende, geel/zwarte v.v. Vorden sjaals zijn nu ook de geel/zwarte paraplu’s met v.v. Vorden logo weer tijdelijk verkrijgbaar. Toch handig met het weer van de afgelopen weken! De paraplu is voor 15 euro verkrijgbaar. Let op: Op=Op, dus wees er snel bij.

Wilt u ook zo’n plu? Meld u dan nu bij Janneke Hiddink, mailadres: jannehid@hotmail.com

Wanneer de wedstrijden weer starten en er zijn  nog paraplu’s, zullen deze ook verkrijgbaar zijn bij de bar.

Voor degene die de paraplu in de voorverkoop hebben besteld bij de laatste wedstrijd van het 1e elftal, de plu’s liggen de eerstvolgende wedstrijd bij de entree op jullie te wachten. (of neem even contact op via bovenstaand mailadres om eerder een afspraak te maken)