Vorden, 12 augustus 2018 – Vandaag, zondag 12 augustus, begint de selectie (Vorden 1, 2 en 3) met 47 spelers met de eerste training en zij zullen ook komende dinsdag en donderdag de voorbereiding voortzetten. Ook de JO19-1 en JO17-1 zijn begonnen met de voorbereiding aangezien de JO17-1 op zaterdag 18 augustus al haar eerste oefenwedstrijd heeft tegen Ruurlo. Alle overige teams starten op maandag 20 of dinsdag 21 augustus met hun eerste training en op 29 augustus staat de eerste ‘woensdagmiddagtraining’ op het programma voor alle E- en F-pupillen (JO11-JO9, JO8 en Mini F). Hieronder is het voorbereidingsschema van de selectie in te zien, het trainingsschema (velden, kleedkamers, tijden enz.) voor de gehele vereniging voor dit seizoen en de oefenwedstrijden in augustus. In het weekend van 1-2 september start de bekercompetitie voor (bijna) alle teams.

De voorbereiding van de selectie (Vorden 1, 2 en 3) zie er als volgt uit : voorbereiding_Selectie vv Vorden 2018-2019

Voor alle tot nu toe geplande oefenwedstrijden in de voorbereiding van alle senioren- en jeugdteams, ga je naar het wedstrijdschema op onze website

Voor het complete trainingsschema klik op het volgende exceldocument, met daarbij op de diverse tabbladen ook de indeling van de kleedkamers en de trainers :

trainingsschema-v-v-Vorden-2018-2019-2_0