Speeldagenkalender-Oost

Vorden 28 juni 2015 – De KNVB is druk bezig met de indeling van de competities voor het volgende seizoen. Voor het grootste gedeelte van de A-categorie, waar Vorden 1 ook onder valt, wordt de indeling bekend gemaakt op 1 of hooguit 2 juli as. Dan zal dus bekend worden in welke van de twee 2e klasses (I of J) Vorden 1 in haar debuutseizoen in de 2e klasse terecht komt. Hieronder een overzicht van de data waarop de overige indelingen bekend worden gemaakt.

Competitie categorie A
De indeling van de competitie voor categorie A wordt uiterlijk 2 juli gepubliceerd via Sportlink Club en Voetbal.nl. Het gaat om onderstaande klassen:

• Mannen zaterdag/zondag standaard –> Vorden 1
  • A-junioren 3e en 4e divisie
  • B-junioren 4e divisie
  • C-junioren 2e en 3e divisie
  • D-pupillen 2e divisie en Hoofdklasse

Overige competitie categorie A
De indeling en de nummering van de overige klassen in categorie A zijn vanaf 10 juli zichtbaar in Sportlink Club en Voetbal.nl. Het gaat om onderstaande klassen:

• Mannen zaterdag/zondag reserve Hoofdklasse, 1e-, 2e- en 3e klasse –> Vorden 2
  • A-junioren Hoofd- en 1e klasse –> Vorden A1
  • B-junioren Hoofd- en 1e klasse –> Vorden B1
  • C-junioren Hoofd- en 1e klasse –> Vorden C1
  • Vrouwenvoetbal zaterdag/zondag 2e en 3e klasse

Op 3 juli wordt de indeling van de D1 en de E1 bekend gemaakt en op 17 juli zijn alle overige junioren- en pupillenteams aan de beurt.

De bekerindeling van de A-categorie (Vorden 1, 2, A1, B1 en C1) wordt 11 juli bekend gemaakt en de bekerindeling van de overige teams op 24 juli.