Vorden, 19 april 2018 – Naast de reguliere trainingen van de E-F jeugd en de JO15-1 en JO15-2, JO19-1 en JO19-2, de MO15 en de selectieteams (1e en 2e), worden er vanavond ook twee wedstrijden gespeeld van het 3e en 6e elftal. Daarom zal er vanavond rekening gehouden moeten worden met deze extra belasting en geldt een aangepaste kleedkamerindeling. De wedstrijden beginnen om 20.00 uur en worden gespeeld op veld 1 en 2. De trainingen van de selectie vinden plaats om 20.00 uur op veld 3.

De trainers hebben in overleg met Jeroen Tijssen een alternatief kleedkamerschema bepaald, dus voetballers graag eerst even checken bij je trainer en overleggen met elkaar wie zich vanavond waar dient om te kleden.

Succes, veel plezier en alvast bedankt!

Vorden vanuit de lucht, velden van VV Vorden en het zwembad in de dennen aan de Oude Zutphenseweg.