jeugdvoetbal sportpark 2

Vorden 26 juli 2015 – Alle jeugdteams nemen deel aan de KNVB-bekercompetitie. Voor de eerste ronde, dat in een poule van 4 wordt afgewerkt, is de loting verricht en hieronder is de indeling van alle 25 jeugdteams van v.v. Vorden terug te vinden. De A-categorie (A1, B1, C1, D1) speelt op 22-24 en 29 augustus en de B-Categorie (overige teams) op drie zaterdagen, nl. 22-29 augustus en 5 september. Alle wedstrijden gepland op 22 augustus zullen verplaatst worden in verband met Wim Kuijpertoernooi.

Omdat onze regio dit jaar de ‘midden vakantie’ heeft, beginnen de scholen allemaal weer op maandag 24 augustus en zijn alle spelers rond die datum ook weer terug van vakantie en aanwezig op de trainingen. Vandaar dat de Jeugdcommissie (TJC) heeft besloten om alle jeugdteams deel te laten nemen aan de bekercompetitie waarvan de 1e ronde altijd tijdens de voorbereiding van het nieuwe seizoen wordt gehouden. De eerste ronde bestaat uit een poulefase en ieder deelnemend team zal 3 wedstrijden gaan spelen (sommige spelen 2 wedstrijden als de poule uit 3 bestaat). De poulewinnaar gaat uiteindelijk over naar de 2e ronde van de KNVB-beker die zal worden afgewerkt op zaterdag 18 oktober.

Binnenkort zal de planning van de bekerwedstrijden in de poulefase officieel bekend worden gemaakt door de KNVB en vanaf dat moment zijn de wedstrijden ook terug te vinden op ons officiele wedstrijdschema via onze website. Nogmaals, houd deze pagina dus goed in de gaten en kijk regelmatig of er een wedstrijd van jouw team ingepland staat omdat wij de wedstrijden van 22 augustus zullen verplaatsen i.v.m. Wim Kuijpertoernooi.

De indeling van alle 25 jeugdteams kun je hier bekijken : bekerindeling B-categorie (A-B-C-D-E-F)