Vorden 35+ 1

Vorden 22 april 2016 – Deze week vinden er maar liefst iedere dag één of meerdere voetbalactiviteiten plaats en hebben er vanaf afgelopen maandag t/m komende zondag iedere dag wedstrijden op het programma gestaan. Vorden F3 speelde maandagavond, ‘Onder 21’ afgelopen dinsdag, woensdagavond was de E1 aan de beurt en gisterenavond speelde Vorden 3 thuis tegen Ratti 1. Vanavond komen de 35+ teams in actie en speelt het 1e 35+ team van v.v. Vorden thuis. Morgen staat er natuurlijk weer een complete jeugdcompetitiedag op het programma en zondag speelt zowel het 4e als het 1e elftal thuis.

Naast al deze wedstrijden zijn er natuurlijk ook nog de reguliere trainingsavonden deze week en is er ook nog een vriendinnendag (zondag as) en organiseert ‘Peter Jansen Voetbalplus’ vanavond op onze accommodatie ook nog zijn wekelijkse voetbalschool.

Ook de komende week is het weer volop voetbal op ons Sportpark, want dan komt op maandag (F5), dinsdag (C1), donderdag (4e) en vrijdag (B1), iedere avond een team van v.v. Vorden in actie. Alleen op woensdagavond is er dan even niets te doen, maar dan zijn we met z’n allen in het dorp om Koningsdag te vieren!

Genoeg te doen dus op ons Sportpark en reden genoeg om eens te komen kijken bij v.v. Vorden en te genieten van het voetbal in de mooiste tijd van het jaar!

Chris Hofman