vorden 3 thuis

Vorden 17 juli 2015 – Vanmiddag heeft de KNVB de indeling van de competitie voor de B-Categorie bekend gemaakt. Bij de senioren zijn de indelingen regionaal getint en ook Vorden 6, normaal vaak spelend in het Twentse land, zal volgend seizoen in de Achterhoekse klasse uit komen. Bij Vorden 3 is een nieuwe tegenstander in de competitie gekomen en daar kunnen ze met de fiets naar toe want buurman sv Ratti 1 is ingedeeld in de 5e klasse.

De verenigingen hebben tot 9 augustus de tijd om eventuele wensen/eisen in te dienen en dan zal 21 augustus de definitieve indeling bekend worden gemaakt. Op deze datum zullen ook de ‘nummers’ worden uitgegeven waardoor het mogelijk is om een wedstrijdschema te maken.

Vorden 3, 4 en 5 doen ook mee aan de bekercompetitie en ook voor de poulefase is de indeling bekend geworden. In het volgende document is zowel de competitie-indeling als de bekerindeling terug te vinden:

voorlopige competitie indeling B-categorie

Bij de jeugd is de b-categorie ook bekend gemaakt, maar deze zal morgen pas te zien zijn in Sportlink en voetbal.nl, dus hierover berichten wij zo spoedig mogelijk.