rabobank cooperatiefonds

Vorden 17 juli 2015 – De Stichting Beheer Sport Vorden( SBS Vorden) is in haar categorie 1e geworden bij de stemming van het Rabobank Coöperatiefonds binnen de regio Lochem_Bronckhorst. Dit houdt in dat de aangevraagde 10.000 euro voor het bewerkstelligen van een grote berging achter onze accommodatie zal worden uitgekeerd. Wij zijn hier natuurlijk zeer content over en willen hierbij alle leden van v.v. Vorden en overige geïnteresseerden die op ons project hebben gestemd heel erg bedanken. Dit mooie bedrag van het Rabobank Coöperatiefonds is een financieel steun in de rug om onze ambitieuze maar ook noodzakelijke doelstellingen op het Sportpark ’t Grote Veld te bewerkstelligen. ‘Namens de SBS Vorden nogmaals bedankt’, aldus Wim Enzerink, voorzitter van het stichtingsbestuur.