Vorden, 2 juli 2018 – Ieder jaar kunnen vrijwilligersverenigingen, zoals sportverenigingen, buurtclubs, muziek- en culturele clubs zich opgeven bij het festival de ‘Zwarte Cross’ om zich in te zetten als horeca-medewerk(st)er. Hiermee kunnen zij een fraai bedrag verdienen voor hun vereniging.  Als horecavrijwilliger moet je minimaal 18 jaar oud zijn, je bent verplicht om nuchter te tappen, je krijgt een gratis toegangskaartje op een dag naar keuze en je verdient dus een fraai bedrag ten behoeve van v.v. Vorden!  Wil je als vrijwilliger van v.v. Vorden graag helpen, of samen met je vrienden of je elftal opgeven voor deze horecaklus tijdens de ‘Zwarte Cross’ mail dan graag naar sneetje_7@hotmail.com .